Mi mindent kezdhetünk egyetlen színezővel?
Lássuk...
Most mutatok egy példát arra, hogyan mire lehet egy színezőt használni a színezésen kívül,
mennyire sokféle készséget tudunk vele alapozni.
Azt mondják, hogy 7 percenként érdemes tevékenységet váltani, mert addig vagyunk képesek egy huzamban figyelni, koncentrálni egy adott tevékenységre.
A kép alatt látható felsorolásban szereplő kérdések, feladatok észrevétlenül, játékosan fejlesztik gyermekünket. Ennek az alapozásnak nagyon jó hasznát fogja venni iskolakezdéskor, és úgy általában.
- Melyik oldalon ül Peppa? A kép jobb vagy bal oldalán? (téri tájékozódás)
- Melyik kezében van az ecset? (testséma)
- George-nak melyik kezében van az ecset? (testséma)
- Milyen betűk vannak a hűtőre ragasztva? Mondj olyan szavakat, amik A hanggal kezdődnek! (pl. ablak, ajtó, asztal) (beszédészlelés)
- Milyen alakja van az órának? (kör) Minek van még kör alakja a képen? (a malacok orra, arca, szeme, a mosógép ajtaja, a tűzhely kapcsolói, a függöny mintája stb.) (vizuális észlelés)
- Hányat mutat az óra? Melyik szám van a 8 előtt és mi van utána? (matematika)
- Rajzolj az asztal alá egy cicát! (relációk)
- Rajzolj egy madarat az ablak jobb felső sarkába! (téri tájékozódás síkban)
- Nyomtassunk ki még egy példányt a színezőből, vágjuk fel 4-10 részre. Rakja ki gyermekünk.
Jó szórakozást és közös időtöltést kívánok mindehhez!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése